torek, 17. avgust 2010

Obisk spletne strani smo povečali za 42,18%

Izdelava spletnih strani .DORNIK je na podlagi uspešne optimizacije spletne strani, v mesecu avgustu povečala obisk na spletni strani za 42,18%.

Bi tudi Vi želeli, da vašo spletno stran obišče več obiskovalcev? Ampak ne kakršnih koli, temveč točno tistih, ki vi želite.
četrtek, 12. avgust 2010

Imamo spletno stran. Ampak...

kakšno? Takšno, ki odvrne stranke? Takšne bolje, da ne bi imeli.

Veliko je podjetji, ki imajo spletno stran, vendar je le ta pusta, ne posebna, v glavnem, kot, da je izdelovalec dodal logotip in "vrgel" stran na splet.

To ni nič. To ni spletna stran, temveč spletna packarija.

Spletna stran je v prvi vrsti namenjena temu, da podjetje predstavi. V čim lepši luči. Torej, da je lepa na pogled, učninkovita, da privabi in ne odvrne. To so napake podjetji, ki jim ni važno kakšna je spletna stran, samo da le ta je. To je isto, kot, da bi imeli trgovino, ki bi bila razmetana gor, dol, levo, desno. Samo tabla z logotipom bi nam povedala, da je to ta trgovina. Še vprašanje; koliko od vas bi vstopilo v takšno trgovino? Redki...

Isto je s spletno stranjo. Če le ta ni urejena, ne izžareva pozitivnega naboja, dobi negativen naboj. In povzroči več škode kot koristi.. Dandanes je tako, da je potrebno povsod pokazati, da je vaše podjetje nekaj posebnega. Zakaj bi potem sodelovali z vami, če le to ni?

A ste prepričani, da ne govorimo o vaši spletni strani? Pomislite...

Za kaj več je pa tukaj
sobota, 7. avgust 2010

Potreba po spletni strani je velika.

Dejstvo! Kdor koli se malo spozna na tehniko večino storitev najde prav na internetu.

Pa malo pomislimo, kjer drugje bi lahko tako enostavno našli želeno storitev? In to v roku minute, ali dveh? Nikjer drugje, kot tukaj.

Torej je spletna stran nujna! Vsekakor. Ampak, potem se poraja vprašanje, kakšna? Za koliko? Kaj bo gor? itd. itd. itd. Tukaj Vam nihče ne more povedati, kaj ja in kaj ne. Lahko vam svetujemo, ampak to je tudi vse. Veliko podjetji prodaja usluge, oz. t.i. optimizacije, trženje, ... Temeljijo na tem, da boste vi imeli veliko od tega. Pa je to res?

Zakaj se sploh gre tukaj? Naj vam dam primer iz življenja.

1. Frizer

Fraza "frizerski salon" se na google.si išče 22.000 x v mesecu. Super številka - tudi dejstvo je, da se lahko frizerski salon trži preko spleta. Torej je velika možnost, da dejansko tržite storitev tudi preko spleta.

2. Biro Center

Fraza "biro center" se na google.si išče ~300 x na mesec, ja tristo krat. Torej bi s takšno akcijo dosegli praktično nič.

Dejstvo #2 je, da se VSE trenutno še ne da tržit preko spleta. To torej pomeni, da nekatera podjetja prodajajo t.i. zrak. Kot stranka bodite zahtevni. Zahtevajte uradne številke, koliko je dejansko iskanja na ključne besede, ker brez tega podatka ne veste praktično nič - torej kupite zrak.

Škoda, glede na to, da je le ta trenutno še brezplačen.

Če bi želeli izvedeti kaj je smotrno tržiti preko spleta, izpolnite tole
sreda, 4. avgust 2010

Nekaj o pisavah na spletnih straneh..

Zadnje čase pogost pregledamo kakšno spletno stran. Veliko je takšnih, ki so vizualno zelo lepe, tehnično popolne, vendar, jim manjka pravilna izbira družine pisav in njena velikost.

V končni podobi stvar lahko zgleda bistveno drugače. Predvsem boljše in popolno!

Pred izbiro pisave se je prej dobro seznaniti, katere so tiste, ki so "web safe fonts".

Velikost! Fonti ne smejo biti ogromni - 25px+. In naj ne bodo premajhni. Še pomnite kakšne velikosti uporabljate pri pisnih dokumentih? 12-14px, uporabite jih tudi na spletu.

Razmak med črkami Se vam kdaj zgodi, da pridete na spletno stran kjer so črke enostavno preveč skupaj? Razmak naj bo prilagojen - vsekakor ga ne ignorirat. Kajti zakaj bi izgubili stranko zaradi takšne banalne malenkosti?

Razmak med vrsticami Tudi to je element, ki je zelo uporaben. Preblizu ni berljivo, predaleč je pa lahko zavajujoče. Torej, naredite tako, da boste z očesom ugotovili kaj je razmak in kaj je konec odstavka.

Barve Osredotočite se na barve, ki so dobro vidne tudi v ostalih stilih pisav (bold, italic, underline). Pa naj bodo v stilu same spletne strani.

Spletna stran je sestavljena prav iz vseh stvari. Ni dobrega dizajna, brez dobre vsebine, in ni dobre tehnično izpeljane spletne strani brez pravih pisav.

Vse skupaj naredi spletno stran privlačno. Eni padajo na obliko, drugi na tekstne, tretji na malenkosti.

Če Vas pa zanima kako bi izgledala spletna stran, če bi vam jo naredili pri nas, je pa tukaj...
torek, 3. avgust 2010

Optimizacija...

Beseda, ki nam pove vse, ali nič. Optimizacija spletnih strani

Kdo jo potrebuje? Nekdo, ki trži storitve, izdelke. In je njegova niša dovolj obiskana na spletu.

Kaj so prednosti? Kot smo že pisali o tem, je največja prednost optimizacije, prav cena. Kako? Če nimamo tržne niše dovolj obiskane, potem moramo naše izdelke tržiti z oglaševanjem, ki pa je zelo drago in ni večno.

Je optimizacija večna? Večno ni nič. To je dejstvo. Dejstvo številka dve je pa to, da je v primerjavi z oglaševanjem, vzdrževanje optimizacije veliko cenejše.

Kako vemo, da je naša storitev/izdelek potreben optimizacije? Analiza, analiza in predvsem analiza. Brez nje ne vemo nič. Po analizi večina strokovnjakov deli mnenje z naročnikom, ali se izplača, ali ne. V veliko primerih se.

Rezultati optimizacije? Dejstvo je, da je za optimizacijo potreben čas. 1 mesec? 2 meseca? Ni določeno. Odvisno od moči izbranih ključnih besed.

Garancija za optimizacijo? Ta-bu. Kako računati, dokazati rezultat. Zelo enostavno. Kdor ve kaj dela, ne računa nič, izda račun, ko je stvar tam, kjer je bila definirana na pogodbi. Simple as that.

Preverite pri nas