sreda, 1. junij 2011

Spletna stran kot prodajni kanal

Kot pri vsaki stvari tudi na spletu ni stvari, ki bi bila 100% efektivna. Lahko govorimo o storitvah, izdelkih ali čemu tretjemu. Vsak uporabik ima svoje razmišljanje, in vsak, ki kaj išče na spletu išče to podrobno - da bo našel tisto tapravo rešitev za svoj problem. Kot zveni stari rek: "Sto ljudi, sto čudi", drži! Zagotovo. Tako, da še vedno trdim, da je spletna stran orodje s katerim lahko vsaj 60im od 100 ljudi na enkrat ugodimo.

Tudi same analize so lahko v teoriji takšne, v praksi pa totalno drugačne. Tako, da je sploh na spletu, potrebno biti 100% prilagodljiv oz. dinamičen. Vemo kam nas pripelje statika, tam verjetno ne želite pristati. Ker je pa za vsak problem tudi rešitev, je ta velikokrat trajna, še večkrat pa začasna. Kot vemo je Trg res ogromen - konkurence pa vedno več.

Potemtakem je dobro vedeti sledeče:

- V čemu se vaše podjetje razlikuje od 100 ostalih?
- Zakaj naj izberemo ravno vas?
- Izpostavite vaše prednosti!
- Dodajte vaši storitvi/artiklu dodatno vrednost.
- Stojte kot Vi / oseba za vašim delom.
- ...

To so stvari katere si je potrebno razložiti, ko izdelujete spletno stran. Vsekakor je pa pri pisanju potrebno biti pazljiv, da ne bo vse skupaj izgledalo pre"poceni" oz. preveč vsiljivo.

0 komentarji:

Objavite komentar