četrtek, 12. avgust 2010

Imamo spletno stran. Ampak...

kakšno? Takšno, ki odvrne stranke? Takšne bolje, da ne bi imeli.

Veliko je podjetji, ki imajo spletno stran, vendar je le ta pusta, ne posebna, v glavnem, kot, da je izdelovalec dodal logotip in "vrgel" stran na splet.

To ni nič. To ni spletna stran, temveč spletna packarija.

Spletna stran je v prvi vrsti namenjena temu, da podjetje predstavi. V čim lepši luči. Torej, da je lepa na pogled, učninkovita, da privabi in ne odvrne. To so napake podjetji, ki jim ni važno kakšna je spletna stran, samo da le ta je. To je isto, kot, da bi imeli trgovino, ki bi bila razmetana gor, dol, levo, desno. Samo tabla z logotipom bi nam povedala, da je to ta trgovina. Še vprašanje; koliko od vas bi vstopilo v takšno trgovino? Redki...

Isto je s spletno stranjo. Če le ta ni urejena, ne izžareva pozitivnega naboja, dobi negativen naboj. In povzroči več škode kot koristi.. Dandanes je tako, da je potrebno povsod pokazati, da je vaše podjetje nekaj posebnega. Zakaj bi potem sodelovali z vami, če le to ni?

A ste prepričani, da ne govorimo o vaši spletni strani? Pomislite...

Za kaj več je pa tukaj

0 komentarji:

Objavite komentar