torek, 3. avgust 2010

Optimizacija...

Beseda, ki nam pove vse, ali nič. Optimizacija spletnih strani

Kdo jo potrebuje? Nekdo, ki trži storitve, izdelke. In je njegova niša dovolj obiskana na spletu.

Kaj so prednosti? Kot smo že pisali o tem, je največja prednost optimizacije, prav cena. Kako? Če nimamo tržne niše dovolj obiskane, potem moramo naše izdelke tržiti z oglaševanjem, ki pa je zelo drago in ni večno.

Je optimizacija večna? Večno ni nič. To je dejstvo. Dejstvo številka dve je pa to, da je v primerjavi z oglaševanjem, vzdrževanje optimizacije veliko cenejše.

Kako vemo, da je naša storitev/izdelek potreben optimizacije? Analiza, analiza in predvsem analiza. Brez nje ne vemo nič. Po analizi večina strokovnjakov deli mnenje z naročnikom, ali se izplača, ali ne. V veliko primerih se.

Rezultati optimizacije? Dejstvo je, da je za optimizacijo potreben čas. 1 mesec? 2 meseca? Ni določeno. Odvisno od moči izbranih ključnih besed.

Garancija za optimizacijo? Ta-bu. Kako računati, dokazati rezultat. Zelo enostavno. Kdor ve kaj dela, ne računa nič, izda račun, ko je stvar tam, kjer je bila definirana na pogodbi. Simple as that.

Preverite pri nas

0 komentarji:

Objavite komentar